0 0.00

Cart

No products in the cart.

Shipping Policy

Πολιτική Αποστολής
Η Thrillshirts (“εμείς” και “εμάς”) είναι ο χειριστής του (https://thrishirts.gr) (“Ιστότοπος”). Κάνοντας μια παραγγελία μέσω αυτής της Ιστοσελίδας θα συμφωνείτε με τους παρακάτω όρους.

1. Γενικά

Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων. Προσπαθούμε να διατηρούμε ακριβείς μετρήσεις αποθεμάτων στον ιστότοπό μας, αλλά από καιρό σε καιρό μπορεί να υπάρχει ασυμφωνία αποθεμάτων και δεν θα είμαστε σε θέση να εκπληρώσουμε όλα τα προϊόντα σας τη στιγμή της αγοράς. Σε αυτήν την περίπτωση, θα εκπληρώσουμε τα διαθέσιμα προϊόντα και θα επικοινωνήσουμε μαζί μας μέσω email για το αν θα προτιμούσατε να περιμένετε να επανατοποθετηθεί το απόθεμα του αντικειμένου που παραγγείλατε πίσω ή εάν προτιμάτε να επεξεργαστούμε μια επιστροφή χρημάτων.

 

2. Έξοδα αποστολής

Τα έξοδα αποστολής εξαρτώνται από τον τρόπο που θα επιλέξετε στο Ταμείο.

3. Όροι παράδοσης

3.1 Χρόνος παράδοσης

Οι αποστολές εσωτερικού είναι 2 – 7 ημέρες

3.2 Χρόνος αποστολής

Ο χρόνος επεξεργασίας της παραγγελίας είναι  2-5 εργάσιμες ημέρες από την υποβολή της.

Το κατάστημα μας λειτουργεί Δευτέρα – Παρασκευή κατά τις τυπικές εργάσιμες ώρες, εκτός από τις εθνικές αργίες κατά τις οποίες το κατάστημα θα είναι κλειστό. Σε αυτές τις περιπτώσεις, λαμβάνουμε μέτρα για να διασφαλιστεί ότι οι καθυστερήσεις αποστολής θα περιοριστούν στο ελάχιστο δυνατό.

3.3 Αλλαγή Διεύθυνσης Παράδοσης

Αιτήματα αλλαγής διεύθυνσης παράδοσης, μπορούν να γίνουν πριν την αποστολή της παραγγελίας.

3.4 Αποστολή σε Θυρίδα

Το Thrillshirts μπορεί να αποστείλει σε διευθύνσεις θυρίδας που χρησιμοποιούν μόνο ταχυδρομικές υπηρεσίες.

3.5 Στρατιωτική Διεύθυνση

Μπορούμε να αποστέλλουμε σε στρατιωτικές διευθύνσεις χρησιμοποιώντας μόνο ταχυδρομικές υπηρεσίες. Δεν μπορούμε να προσφέρουμε αυτήν την υπηρεσία χρησιμοποιώντας την υπηρεσία ταχυμεταφορών.

3.6 Είδη εκτός διαθεσιμότητας

Εάν ένα προϊόν είναι εκτός αποθέματος, θα ακυρώσουμε και θα επιστρέψουμε τα χρήματα για τα προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα και θα αποστείλουμε το υπόλοιπο της παραγγελίας.

3.7 Υπέρβαση χρόνου παράδοσης

Εάν ο χρόνος παράδοσης έχει υπερβεί τον προβλεπόμενο χρόνο, επικοινωνήστε μαζί μας για να διεξαγάγουμε έρευνα

 

4. Ειδοποιήσεις παρακολούθησης

Κατά την αποστολή, οι πελάτες θα λάβουν έναν αριθμό παρακολούθησης από τον οποίο θα μπορούν να παρακολουθούν την πρόοδο της αποστολής τους με βάση τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις που διατίθενται από τον πάροχο αποστολής.

 

5. Δέματα κατεστραμμένα κατά τη μεταφορά

Εάν ένα δέμα έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά, εάν είναι δυνατόν, απορρίψτε το δέμα από τον courier και επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας. Εάν το δέμα έχει παραδοθεί χωρίς να είστε παρόντες, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω της σελίδας μας.

 

6. Δασμοί & Φόροι

6.1 Φόρος επί των πωλήσεων

Ο φόρος επί των πωλήσεων έχει ήδη εφαρμοστεί στην τιμή των αγαθών όπως εμφανίζεται στον ιστότοπο

 

7. Ακυρώσεις

Εάν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξετε γνώμη πριν λάβετε την παραγγελία σας, είμαστε σε θέση να δεχτούμε ακυρώσεις ανά πάσα στιγμή πριν από την αποστολή της παραγγελίας. Εάν μια παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί, ανατρέξτε στην πολιτική επιστροφής χρημάτων μας.

 

8. Ασφάλιση

Τα δέματα είναι ασφαλισμένα για απώλειες και ζημιές μέχρι την αξία που αναγράφεται από τον courier.

 

9. Επεξεργασία

9.1 Διαδικασία για το δέμα που έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά

Θα επεξεργαστούμε μια επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση μόλις ο ταχυμεταφορέας ολοκληρώσει την έρευνά του σχετικά με την αξίωση.

 

9.2 Διαδικασία για απώλεια δεμάτων κατά τη μεταφορά

Θα διεκπεραιώσουμε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση μόλις ο ταχυμεταφορέας διενεργήσει έρευνα και θεωρήσει το δέμα χαμένο.

 

10. Εξυπηρέτηση πελατών

Για όλες τις ερωτήσεις εξυπηρέτησης πελατών, υποβάλετε μια ερώτηση στη σελίδα Επικοινωνίας μας.